FAMILJEN PÅ VIFT I NEW YORK, DAG 1!

2012-10-01 @ 16:53:31
Mina godningar anlände på onsdag eftermiddag i ett regningt New York, efter jobbet var det bara att hoppa in i en taxi och åka till dem, var så härligt att få krama om dem igen! De fick ställa upp sina väskor i lägenheten, dra ett halvt andetag och sen drog jag med dem till Battery Park för lite gofika och span på frihetsgudinnan! 
 
Lite Manhattan guidning!
 
Hade packat med oss gofika!
Mitt finbesök!
 
Obligatoriskt och lite halvt misslyckat! 

Sedan tog vi färjan över till Staten Isand för att få en närmare titt på frihetsgudinnan.
 
Staten Island ferry
 
Manhattan!
 
På kvällen drog jag med mig 4 tröttisar till Times square, vi strosade runt lite och åt på Shake Shack!
 
Vi på storbildsskärmen!! hihi
 
Snipp snapp snut så var den dagen slut! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0