Familjen på vift i new york, dag 5!

2012-10-20 @ 04:16:00

Efter sista nattens skedande med mina två älskade kussisar var vi som vanligt uppe med tuppen, redo för att ta vara på våra sista timmar tillsammans. Vi gick till Central Park, njöt av picnic, rodde båt, vandrade runt och njöt av alla möjliga vackra ting och tang. Efter CP var det dags att dra sig tillbaka till lägenheten, de fixade med sin sista packning och vi sa hejdå... Usch va jobbigt det var när de satte sig i bilen och åkte iväg... Tomheten som uppstod var outhärdlig, andra gången jag grät sedan jag kom hit. Är verkligen super glad över att en del av min älskade familj kom hit och joinade mig för några dagar, det betyder mycket. LOVE YOU GUYS! 

 

 L8TR. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0