FAMILJEN PÅ VIFT I NEW YORK!

2012-10-01 @ 16:16:49

Här har det varit full rulle i några dagar, jag har haft finbesök från Sverige. Mina kära kusiner, mamma och mormor kom till Newan för en långweekend, första gången jag träffade dem på 4,5 månad så ni kan förstå hur lycklig jag var att få se dem och virse versa!
Vi hann med mycket på 5 dagar, mycket turistsaker som verkligen måste göras som jag inte har hunnit gjort, så det har varit super roligt! Igår åkte de hem så nu gör det lilla hjärtat ont.....insåg verkligen hur mycket jag har saknat dem. Jag får helt enkelt tröstäta av chokladen jag fick hemifrån kära Svealand! (tuuuuuusen tack farmor och farfar) 
 

Mumsfillibabba! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Faster Åsa

Goa, goa Anna. Jag längtar efter dig! Här rinner tårarna när jag ser allt roligt ni hunnit med tillsammans! Önskar att jag hade varit där och fått krama dig. Men, man vet aldrig....
Ikväll ska vi grilla och sedan ska vi bänka oss hela familjen vid TV:n och titta på alla bilder från NY som Hanna och Sarah tagit - spännande!!
Bosse hälsar så mycket till dig (Madonna oxå :))
Sköt om dig lillfia! Kramis faster Åsa

Svar: Världens bästa faster!!Jag längtar efter dig också ska du veta, har riktigt Åsa abstinens.. Så roligt att de kom hit :) Minnen för livet!
Hälsa tillbaka till Bosse och ge Wilma en stor kram från mig! Hahhaha, spanar fortfarande efter Donnan, ingen lycka än men så snart jag ser henne ska jag säga att Bosse hälsar från sverige! ;)
Ta hand om er! PUSS OCH KRAM
newyorkochjag

2012-10-05 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0