Graduation party and work.

2012-10-23 @ 16:42:03
Brukar vanligtvis vara ledig på helgerna men denna helg blev ett undantag, som jag nämnde tidigare så åkte mina hosts på en kärleksweekend så morföräldrarna var in the city för att vara med pojkarna så jag fick hjälpa till lite extra. Klickar verkligen jätte bra med Kats föräldrar, de är så okomplicerade och genomsnälla! Åker till dem i Oklahoma nästa månad för att fira Thanksgiving, denna gång ska vi till Ranchen. 

På lördagkväll åkte jag och min kompanjon Sara G till Sandviken-Sara och hennes kompisars graduation party, hade en riktigt trevlig kväll som slutade på bästa Lavo, sjukt nice ställe! 

På söndag hade jag au pair möte, gick och käkade frukost med fina Anna på west side & sen mötte jag upp Sara, Elena, Frida och nya Hanna (omg, hon bor granne med Blake Lively Ryan Reynolds!!!!!) och vi njöt av en skrattig eftermiddag tillsammans! 

 
Graduation girl with jello shots!
Jacob och Sara!
Egen dj och allt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0