Weekend.

2012-10-09 @ 04:15:53
Då glider denna måndagen mot sitt slut, idag har barnen varit lediga då det är Colombus day så det har varit en låååång dag för min del. Helgen var tipp topp, på lördag dag så mötte jag upp Anna G och Sophia i Soho för lite shopping och på kvällen kom mina fina SI tjejer över på ett glas här på Manhattan innan vi begav oss till Empire hotel rooftop. På söndag vaknade jag och Elena upp pigga och glada så vi begav oss till Staten Island där vi mötte upp Sara och Frida för movie number 2 den här helgen. Vi såg Taken 2, bra film men inte ens i närheten så bra som ettan. Nu ska jag dyka ner i sängen! 
 
 
Påväg hem, Times square! 

Söndagsbio! 
Only in America! Halloween mode on. 
 
 
 
PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0