"If life gives you lemons, you should make lemonade.. And try to find somebody whose life has given them vodka, and have a party."

2013-04-25 @ 04:39:27

 
Day & night brunch - no word om hur grymt det är.. Vad mycket lite kostymer, konfetti, blinkande ringar och glasögon kan göra. De första bilderna är från förra helgen då jag och Sara var där, det var som att gå på zoo med alla smurfar och pandor som hoppade omkring, det partades så hårt att våran bordsgranne somnade vid 4 tiden (på eftermiddagen) haha. Vi drog vidare med fina glajjer till phd där vi mötte upp Essie och nöjt av den fina utsikten och fick besök av utomjordningar som intog scenen, intressant. 

Vad annars? 
En vecka till jag flyttar ut ur lägenheten och vidare till min värdfamiljs andra lägenhet här på Upper East Side så den nya au pairen kan flytta in.. Började småpacka igår, jesus amalia säger jag bara. 
 
 
 
 





 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0