LOVE

2013-04-11 @ 03:16:19
Tiden går så snabbt, att en dag kan kännas så lång men ett år så kort. Om tre och en halv vecka är jag utflyttad och den nya au pairen kommer, kan inte riktigt greppa det.. Jag försöker njuta av den sista tiden med pojkarna, bara andas, skratta och kramas.
I dag när jag och Rye var i Central Park (i den underbara värmen som har intagit New York ) så sprang vi runt och lekte kull och jag fångar honom och han skrattar sådär härligt som bara barn kan och han utbrister Jag älskar dig - på svenska!! Då smälter hjärtat!

Dagens andra +  var när jag hämtade upp Reece från skolan och möttes av världens största leende och varmaste kram, de är bra fina (ibland) hihi
 
Kommer sakna dessa kiddos!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fannie

Åååh hälsa från mig :) va söta dom är!

2013-04-11 @ 08:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0