There is nothing like a party in New York City

2013-04-03 @ 16:16:00

Här kommer lite partyuppdatering för er som är nyfikna! 

 

Förra veckan anlände vi till Phd vid 6 och sen drog vi vidare till Hurricane för middag. Hurricanes mat är helig, jag kan gå runt och tänka på deras Tiger Walnut shrimps och coconut rice dag ut och dag in, det är det godaste jag någonsin har ätit i heeeeela mitt liv och nu överdriver jag inte. GODASTE! Om ni kommer till nyc så besök Hurricane, ni kommer inte bli besvikna! Med mätta magar gick vi runt hörnet till Riffraff, där det var ganska dött så vi bestämde oss för att tänka på refrängen och dra hem. 

 

I fredags var vi tillbaka på Phd och det var så grymt så vips var klockan 4 am! Måste tacka mitt fina sällskap som höjer stämningen rejält, puss på er tjejer! 

 

Efter 4 timmar i sängen var det bara att göra sig i ordning och dra till Day & night brunch som levererade en helt suverän brunch, ni vet hur frälst jag är i Lavo men det här var Lavo gånger 2, visste inte ens att det kunde existera? För ovanlighetens skull så hamnade vi på Phd efter!

 

 
Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0