"To the world you may be just one person, but to one person you may be the world."

2013-04-18 @ 03:48:13
Inte mycket tid till bloggning här och om jag ska vara ärlig så har jag inte varit speciellt taggad på att blogga sen jag tappade min kamera då ni som är trogna läsare vet att jag tycker om att lägga upp mycket bilder och mindre text. Igår mötte jag upp Sara och Essie på Vapiano vid Union Square för en lite avskedsmiddag för Sara då lyckosten flög till Vegas idag och blir borta ett tag, saknad kommer hon vara men som tur är så här vi drygt två veckor tillsammans innan vi det är dags att bege sig på resemånad vilket jag är extremt taggad på! Sitter och kollar vädret varje dag och dagdrömmer om det hela tiden, om någon skulle ha sagt till mig för två år sedan att jag skulle bo i New York, semestrat i San fran, LA, Vegas och Hawaii skulle jag knappt tro mina öron och nu sitter jag här, iiiih! 

Hmmm, vad annars? Vart mycket jobb på senaste, har även varit ganska aktiv på gymmet om det nu intresserar er. Firade även Saras födelsedag med lite hembakt och sagt hejdå till fina Sophia som åkte nu i tisdags och sen har även en och en annan utgång hunnits med. Tänkte blogga lite mer om det senare!

Nu ska jag lägga mig ner och njuta av lite te och sex and the city!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0