Williamsburg - Brooklyn

2013-04-26 @ 16:08:31
God morgon på er! Igår var jag, Essie och Anna G på Bounce och hade lite kvällhäng, det är verkligen den ultimata sportbaren med grym stämning. Glömde att berätta att jag äntligen har besökt Williamsburg i Brooklyn med mina tjejer, vi hade en hejdå middag för Sophia som just nu befinner sig i Sverige. Vi åt på SEA, helt otroligt ställe med så fin inredning. Williamsburg gjorde oss verkligen inte besvikna, ett sånt där smultronställe.. På vägen hem så passerade vi en filminspelning vid Union Square, filmen ska heta London Calling och om man har tur kanske man ser sig själv i bakrunden i någon scen.. hehe. 
 
Nu ska jag ta tag i dagen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0