Woodbury outlet

2013-04-10 @ 01:05:40

Jag och Sara bilade Upstate till det omtalade Woodbury outlet förr förra veckan, resan skulle ta oss ca 45 minuter men det tog oss en extra timma att komma fram, så fort man kör fel på motorvägarna här så måste man köra i drygt 30 minuter innan man kan vända! Jag kanske ska ta åt mig lite, kanske inte var den mest koncentrerande gpsen.
Outlettet skryllade av svenskar så det kändes nästan som vi var hemma!
De hade allt från Tommy Hillfiger, Polo, Aldo till J Crew, det var väldigt Barkaby inspirerat.  Hittade en hel del bra sommarfynd och fick spendera kvalietstid med fina Sara som åker hem snart.. 

 

Två feta minus har inträffat den senaste veckan.. 

 

-Tappat min kamera 
-Fick en bellybug i förrgår natt så spenderade natten kramandes med toalettstolen.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0