"You should live everyday like its your birthday."

2013-04-19 @ 01:42:18
Firade ju som sagt Sara på hennes 22-års dag här om veckan med hembakt brownie, chokladdoppade jordgubbar och glass på en filt i Sheep Meadow, Central Park, såå mysigt! Vi gottade i oss det sen bar det vidare  till Upper West för att äta middag på Blossom som är en veganrestaurang som har bästa maten! Jag skrev ju tidigare att jag hade fått magsjuka vilket inte var riktigt sant, jag hade inte ätit socker på 1,5 vecka (alltså ingen frukt eller så, nada) och sen proppade jag i mig allt detta och det blev för mycket för kroppen så det kom upp igen så "magsjukan" varade bara en natt. 
På tal om födelsedag så är det ju snart min tur igen, andra födelsedagen i staterna och det är inte vilken födelsedag som helst utan det är min 21-årsdag vilket är SÅ stort här, kommer bli storslaget! 

Peace out! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0