SUNDAY FUNDAY

2013-03-17 @ 16:26:55

 Förra söndagen gick jag, Essie och Sara till en mexikansk restaurang här på UES, jag kände mig extra äventyrlig och drog till med pannkakor (okej, jag är dålig på att testa nya saker). Efter brunchen så gick vi vidare till CP, där satte vi oss vid Wollmanrink och bara chillade i solen och efter det så gick vi vidare till Zara där vi skofrossade, vi måste ha spenderat minst 1 timme där.. Fick med mig två gobitar hem & dagen innan köpte jag mig ett par uggs, ett måste när man är här ju! (börjar få packångest, har minst 15 par skor här nu...)

 

Efter shoppingen åkte vi vidare till Highline i Meatpacking, har bara varit där 1 gång tidigare och det var när jag nyss hade kommit hit, herregud vad jag såg saker och ting annorlunda nu! Vi spanade för första gången in Meatpacking i dagsljuset, det var så kul och vi insåg hur nära alla ställen/klubbarna ligger varandra men vi ska alltid envisas med att ta taxi överallt! haha. Vi tog oss även en sväng på Chelsea Market, jätte gullit place som alla borde besöka! 

 

När vi gick förbi Highine ballroom så var det en stor folksamling där (skrikande tonårstjejer) så vi bestämde oss för att se vad den stora hysterin handlade om, ett band som heter Love In Motion var där (typ samma stuk som One Direction) Jag och Sara bestämmer oss för att gå vidare och vips så kommer massa skrikade tjejer emot oss då visade det sig att vi stod precis brevid en av bandmedlemmarna, haha. 

 

Denna söndag ska jag bara ta det lugnt, skypade nyss med mamma och pappa och nu blir det jogging i CP.


Ha en fortsatt fin söndag allihopa! 

 

Upper East
Central Park 
Googles huvudkontor
Coyote Ugly bar i Meatpacking (filmen med Tyra Banks)
Chelsea Market
High Line 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0