SPRING

2013-05-01 @ 16:33:14
Nu är det vår här, finaste tiden i New York om ni frågar mig! Jag har inte tagit mig tid att gå ut med min systemkamera än men ska försöka till helgen så får ni se vad jag pratar om. I natt var det min sista natt i sängen hos min värdfamilj och nu är allt packat och klart för att flytta över till deras andra lägenhet lite längre ner på East side. Hur det känns? Obeskrivligt & konstigt, kan inte riktigt placera känslorna men det känns bra och jag är så exalterad över vad de kommande veckorna har att ge - Sara flyttar in hos mig och sen kommer Olivia och vi ska resa runt på västkusten och Hawaii och sen självklart att få träffa la familia igen. 
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0